Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъсан ангренажен ремък? Какво следва?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    dvigatel

    Здравей! Искам да ти отговоря на въпроса, но е важен какъв е двигателя. Аз карам 146, с боксер двигател. При скъсване на ремъците бутала и клапаните имат допир. Изкривяват се клапаните.

    Comment


    • #32
      Remont

      При боксерите няма защита, в най-добрия случай клапаните отиват.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Е как ще са прибрани бе човек? А нарочно нагласям разпр. вал гърбицата на някои от цилиндите да сочи на долу да може да натисне повдигача. И не подпря. Да не говоря, че имах случай да видя как сменят ангренаж и да забравят да пристегнат обтяжната ролка и при запалването ролкаа охлаби и мотора изгасна някоколко секунди след като беше запалил вече. И нищо не се случи. Само че това вече беше на 1.4 мотора.
        При покой, хидравликата си прибира клапаните горе.
        sigpic Alfasud/156 1.8ex
        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
          При покой, хидравликата си прибира клапаните горе.
          Да, ясно, но колко на горе е това според теб?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Ами, стоят си в леглата.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
              Ами, стоят си в леглата.
              Брех... че то ако е така как пали тая кола изобщо? Тя докато направи налягане маслото по твоите думи те клапаните не мръдват изобщо.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Не съм виждал туин спарк с ремък дето като го скъса да не удря клапаните.Вече,колко ще изкриви и дали само клапани е въпрос на късмет.Кое как се прибира не знам.Във всяка версия Аутодата си пише,че ги удря....
                За паленето - колега като въртиш кол. вал на ръка горе на разпределителните качва масло,ако всичко е наред.

                П.П. В ГМТ разстоянието м/у буталото и главата е малко за да поеме фрезенката на буталото, лифта на клапана.
                Пример-при изпаднал биелен лагер буталото беше удряло в главата....
                Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 22:47.
                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                Comment


                • #38
                  E, сигурно удрят. Не малко хора вече се оплакаха от това... просто... не знам защо въщност водим тука некъв безсмислен спор.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Днеска видях пораженията от скъсването на ремъка.... резултата е от 16 клапана само 4 здрави. Но поне няма други повреди. За водната помпа не видях, но здрава или не, сменям я да няма после допълнителни ядове заради нея. Благодаря още веднъж за мненията по темата

                    Comment


                    • #40
                      Колега при всички тия набити клапани други поражения няма ли водачи повдигачи ?
                      И ако някои колега разполага с 3д клипче на работа на клапани на двигател на Алфа Т.С. много ще съм благодарен !!! И аз ще влизам в отбора с 16 нови клапана и ми е интересно
                      ALFA 156 1.8 98` - frontal crash...
                      year later again ALFA 156 1.8 98`

                      Comment


                      • #41
                        Така... аз отново съм със скъсан ремък след 1 ремонт преди 25хил. км. и не мога да разбера причината каква е. Ремъка беше много износен(напукан) от вътрешната страна. Даже като пробвахме да развием едното зъбно колело, ремъка се скъса от напъна (използвахме го за контра). Обтяжната ролка има малко луфт, водната помпа си е наред, а за зъбните колелета съм писал по-долу. Казаха ми няколко вариянта.

                        1) Заради газовото - Понеже гръмна смукателните тръби. Показваше грешка за сместа, но така я карам от доста време и двигателя си работеше напълно нормално, без да се тормози или да мени обороти или подобни неща.

                        2) Заради износени зъбни колела на разпределителните валове и коляновия вал.

                        1) Искам да попитам какъв е шанса газовото като гръмне да скъса ремъка, при положение че за 3 години 1 път не е гръмнала.

                        2) И възможно ли е в следствие на скъсването на ремъка газовото да гръмне и да заминат смукателните тръби.

                        Кой вариатн е по вероятен да стани.Защото този които прави колата ми казва, че 100% е заради газовото.
                        Имайте на предвид, че преди време съм карал колата с доста натрупани грешки заради газовото и сутрен палеше на 2-3 цилиндара, докато разбера че е от него и пак не е гърмяло. След настройката на газовото колата си вървеше просто перфектрно и е нямало проблеми с него.
                        Last edited by zombiran; d.m.y г., 22:59.

                        Comment


                        • #42
                          Игнорирай версията, че късаш ремък заради газовото.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Ремъка може да се износи от едната страна от износени зъбни колела или от липса на съосие между някои от зъбните колела,както и от прекалено хлабъв ремък но това е съпроводено от доста характерни шумове
                            Last edited by t-1000; d.m.y г., 23:30.
                            AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                            http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                            Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                            BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
                              Ремъка може да се износи от едната страна от износени зъбни колела или от липса на съосие между някои от зъбните колела,както и от прекалено хлабъв ремък но това е съпроводено от доста характерни шумове
                              Да бе Добчо ама несъосието ще да е дощло от неправилно монтирана оптяжна или паразитна ролка. ( има и една малко вероятна причина да са криви зъбните колела на ангренажа ебахти и случая)
                              Т.е. колега ако същия майстор ти е правил колата предния път газовото е виновно.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                                Т.е. колега ако същия майстор ти е правил колата предния път газовото е виновно.
                                Мда.....взрива в всмукателите е нанесъл непоправими умори в материала на ремъка......колега къде в Ял ти правеха колата?
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X